close

Exams are finally over~~

把煩惱,負擔都抛到九霄雲外~~~好好的享受這個假期~~~

首先和大家分享紫玫瑰的片頭,片尾曲~~ 超好聽~~每個星期天就只期待紫玫瑰~劇情越來越精彩大家多多支持~~~

 

最近看到臺灣遭颱風莫拉克的新聞然我發現災害摧殘大地的力量也讓我看到了人世間的愛情

大家都不分你我的為災民們募集籌款希望為他們重建家園。。。

讓我也想為他們出一分力。。可是我能力有限只能幫忙出錢。。希望大家可以有力出力有錢出錢。。

幫失去家園的災民們重建家園~~

 

Anyway Holidays ARE HERE~~~~~

it will be a resting and busy month, have a report to complete which is due this month, IG's event gonna take up every tuesday and thursday.

Hope to meet up wif some friends during the holidays... didn't see them for quite a long time... And hope that my exams results will go well and a good class next semester~~

AND NOT TO FORGET 雪花冰 SESSION if possible~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    EugeneC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()